Noć samo vas

Slobodanu Radonjiću

Noć samo vas nadnesenih nad najdraže usne,
noć samo vas, o nježni ,o tihi, o plavi.
Izbacite iz svoga carstva sve gnusne i robusne
i proglasite stoljeće ljubavi...

Noć samo vas zbog kojih mitingujem dok pjevam,
noć samo vas nastanjenih u hiljadugodišnjem meni
Uzmite ovu noć, ne dajte nikom ovu noć
bez noževa i marševa,
o zaljubljeni ! ...

Pod nebom zajedničkim i za ubice i za anđele
Branite ovu noć sa proljećem
u vama, nad vama...
Noć samo vas zbog kojih čežnjive i vrele
buncamo ove pjesme nad pjesmama

Noć samo vas nastanjenih u mojim stihovima
vas koji goreći i voleći umarširaste u moje poeme
Izbacite iz svoga carstva sve koji pjevaju o odlascima
pa ako treba i mene, i mene...

Noć samo vas zbog kojih mitingujem dok pjevam
noć samo vas nastanjenih u hiljadugodišnjem meni
Uzmite ovu noć,ne dajte nikom ovu noć bez rovova i marševa

o,zaljubljeni...!

No comments: